mandag 2. januar 2012

Godt Nytt År!!

Jeg vil bare begyenne med å si at jeg håper alle hadde en feiende flott kveld på lørdag, og var dødsliten på søndag. Er det ikke sånn man ønsker et nytt år velkommen?!? Hehe. Anyways: GODT NYTT ÅR ALLE SAMMEN!

Så kommer det!!!

Horoskop for Skytten Uke 1:


Godt nytt år til deg også! Nå føler du at du har mye medvind i seilene. Siste ukes begivenheter har gitt deg mange spennende tanker og innspill. Det er derfor lurt av deg å tenke over hva slags planer du har for det nye året. Du kan gjerne prøve å unngå å ta alvorlige avgjørelser allerede i løpet av uken. Saker som er under behandling, må du gjerne bruke god tid på. Ta tiden til hjelp, hastverk er lastverk.

Hastverk er lastverk! Jeg en enig. Derfor starter jeg 2012 med ro i sjelen! Jeg vet jeg har utrolig mange baller i luften, og mange planer for 2012. Men nytter ikke stresse. En dag av gangen! Og masse huskerlister og planer skrevet ned i den nye boka mi for 2012. Må jo ikek glemme noe! Hehe. Jaaada.. Viktig med planer. Hvertfall for meg. Og viktig å ha noe å jobbe mot eller noe å glede seg til. Å det har jeg!

Nok om det!

Jeg er fornøyd med egen innsats idag, det må jeg bare si. Jeg sto opp ved 9tiden idag. Satte på klesvask. Spiste frokost å drakk HERLIG kaffe fra min Dolce Gusto. OGSÅ satt jeg med matte i ca 3 timer! OMG! Fikk en del vondt i nakken da skal jeg love. Så dro jeg til Lise å spiste lunsj med henne. Det var veldig kos! Det er det alltid! *smile* Så var jeg innom byen byttet et par gaver og gikk IKKE på salg å shoppet! (flink igjen) Så dro jeg hjem å satt med matte i 3 timer til. Så den nakken min er umulig å bøye nå! Så var det middag! NAMME!



Laksefilet med Couscous, brokkoli, gulrot, løk og Sweet Chilli Saus! Sunt og godt <3

 Etter alle tallsystemene (som egentlig bare er kjedelige) og middag var det trening! Å DØ Å RIME! Det var kjempe hardt med 50 min Spinning PLUSS 30 min styrke mage/rygg. Det var en pangstart. Jeg kjørte spinning med rimelig høy puls (mellom 85-95%) nesten hele tiden. Men når alt det vondt var ferdig var det bare godt. Treningsgnisten har igjen truffet meg. Nå må jeg bare til Sverige å gå til annskaffelse av no proteiner, kyllingfilet og nye treningsklær! WEEE!!

Men kjære lesere, nå skal jeg legge meg. Skal legge meg å lese faktisk! Den spennende boka mi heter "Tyskerungen" å den kan jeg virkelig anbefale!

Natta a! ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig med en kommentar <3