tirsdag 3. januar 2012

Mat for single!

*Beklager skrivefeil. Dataen vil ikke skrive de tre siste bokstavene i alfabete pluss pluss, så blir klipp og lim!*

Det er faktisk ikke alltid like kult å lage middag til bare seg selv. Og det er som regel fordi man gidder ikke lage små porsjoner. Også blir det til for mye å kaste. Men mat må man jo ha! Og tiner man f.eks. EN kyllingfilet eller EN laksefilet er det fort gjort å lage noe som både er sunt og godt. Ogs[ tar det ikke lang tid heller!! Bare fantasien kan stoppe deg! Idag tinte jeg en kylingfilet, åpnet matskapet og der sto villrisen å stirra på meg. Jeg satte på risen til koking. Så kikket jeg i kjoleskapet og der var brokkolien, maisen og ananasen klare. Slang kyllinen i panna og skaerte opp gronnsaker. Til slutt balnda jeg oppi risen, gronnsaker og et HIMMELSK krydder fra USA! Vips ferdig!
Kjempe godt!


Da er det dags for meg og Tara og ta beina fatt og gaa oss en tur i slafsevaeret! Stikkord - Gummistovel!!

Ha en nydelig kveld!

<3 Maja Nicole

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig med en kommentar <3