mandag 26. desember 2011

Den siste uken i 2011!

Horoskop for Skytten Uke 52:


Den kjærligheten som er rutinemessig, er nok den beste i denne aller siste uken i 2011. Du har ingen nye kjærlighetserobringer på tapetet, så ta deg tid til å hvile ut. Folk vil bli lite samarbeidsvillige i denne uken. Det er vanskelig for deg å finne ut grunnen til det, og hvorfor dine overordnede ikke godtar dine konstruktive forslag. Alt synes å stå litt stille, men du må ikke miste motet, for akkurat nå er folk litt forsiktig i å bruke penger på nye prosjekter fordi det er usikre tider ute i den store verden. Verdens økonomien vil nok ta seg opp igjen til neste år.


Javel....!? "Den kjærligheten som er rutinemessig, er best?" Hæ?
Jaja.. Nå er julen over, hvertfall julaften. Jeg var på jobb julekvelden jeg, så for meg har det ikke vært noe spesielt. Tenkte ikke over at det var jul. Men men. Satser på fri neste år! Jeg har jo desuten romjulen til å kose meg med familien. Bortsett fra at jeg jobber da! Haha. FRI, nei det er for pyser. Hihi. Gleder meg MASSE til nyttårsaften da. Den skal tilbringes med herlige mennesker.

Jeg sitter å skriver opp mine nyttårsforsetter. Men er uskikker på om jeg skal legge de ut på bloggen! Haha. For da kan jo folk kommentere at jeg mest sansynlig ikke klarer å holde de. Vi får se.

Nå skal jeg og Tara spise frokost også skal vi ut på en lang gåtur! Det blir herlig. Det er sol og mildvær ute. Mest sanynlig dritglatt etter at Dagmar herja i natt. Men men. Ut må vi! Og i kveld er det middag med familien! WEE *Smiiiiler*

Ha en fantastisk 2 dag jul alle sammen <3

<3 Maja Nicole

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig med en kommentar <3