torsdag 3. februar 2011

Hjemme igjen!

Hallaaaa! Hva skjeeeer a?

Ja, nå har jeg altså vært ute på tur - og jeg var ikke sur!
Jeg har hatt en så UTROLIG kul tur, truffet mange flotte mennesker og opplevd utrolige ting! Jeg har lært masse. Og lært masse om meg selv! Et minne for livet!

Kjedelig på bussen alene.


Turen til Gardemoen på tirsdag gikk overaskende bra! Jeg er stolt av meg selv! Jeg er virkelig ikke glad i offentlig transport, men det gikk til nød. MEN!! Hvis jeg skulle pendlet hadde jeg valgt å bruke egen bil, for offentlig transport er jo så dyrt! Jeg tar ikke ofte tog eller buss, MEN over 300 kr, for en billett til Gardemoen! Er da faktisk billigere å kjøre selv. Det er jeg sikker på! Sett bort ifra parkering der da! Men..

Jo, kom meg til Gardemoen. Gikk rundt å glodde litt før jeg var klar for herlige PizzaHut! Så var det å sette seg på Gate 44 å vente på at noe skulle skje. Og det skjedde! Haha.. Og plutselig var vi en gjeng. En så flott gjeng. Og vi fikk en herlig tur til København, og videre til Østerport. Og der var vi til dagen etter...
Fortsettelse følger..

<3 Maja Nicole

2 kommentarer:

  1. Må høre mer om detta!! Hvordan gikk det? Vant du? hehe

    SvarSlett
  2. Ingen kommentar! Vær vennlig å kontakt presseavdelingen til Tv Norge! ;)

    SvarSlett

Hyggelig med en kommentar <3