mandag 12. desember 2011

Ser veldig bra ut.

Horoskop for Skytten Uke 50:


Det er ingen som kan stoppe deg nå. Uken kan bare bli deilig og spennende. Nå kan du gjøre hva du vil, arbeid både hjemme og på jobben kan ha en tendens til å bli mindre strevsomt enn beregnet. Julebord og besøk hos andre vil gi gode resultater, særlig hvis du har lyst til å besøke noen venner som du ikke har sett på lenge.



Det ser veldig bra ut. Ser ut som en stabil og rolig uke uten ytterkanten på skalaen. Men hvordan horoskopet visste at jeg skulle på julebord denne uken, DET vet ikke jeg. Men lurer fælt på hvem jeg skal besøke da! Hmm..
 
Forrige uke gikk så fort. Helt utrolig. Jeg passet lille Prinsesse Alexandra et par dager, jobbet en del og var med venner. POFF, det var den uken. Kosa meg masse i Oslo på fredag. Og ble svært sliten på juleshopping på lørdag. Men det må til.
 
Denne uken startet nesten perfekt. Jeg våknet av meg selv ved 10-tiden idag. Dro rett å trente. OG DET VAR SÅ DIGG! Jeg kjenner at jeg har fått trening"spiriten" tilbake. DEILIG! Trente 40 minutter Cardio og 30 minutter styrke med fokus på mage, rygg og armer. Også tok jeg sol etter det. HERLIG. Det har vært en effektiv dag idag. Fått ordnet litt som skulle vært ordnet forrige uke. Blant annet VASKET BIL! Hihi
 
Nå skal jeg i Førjul-selsap. Det blir koselig.
 
Ha en fin mandags kveld! Det skal hvertfall jeg!
 
 

Denne store og skumle vakthunden får passe huset mens jeg er borte! Tihi <3Tara <3
 
<3 Maja Nicole

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig med en kommentar <3