søndag 4. desember 2011

Da tenner vi to lys da..

Da var det søndag kveld da. Og 2 søndag i advent. Jeg ligger langt bak, har ikke fått opp no lysestake eller noe lilla greier enda. Det skjer for mye for tiden, rekker ikke å få gjort halvparten av det jeg skal engang. Jeg rekker hvertfall aldri å kjede meg! På godt og vondt!
Men for å si det sånn så legger jeg opp til det selv! Forrige søndag var jeg å hente Lillevoff. Og Lillevoff krever en del. Luftes, koses med, mat, lek, bad osv.. For det meste er det bare kos da. Ikke fult så kos når hu må ut å tisse og det er mørkt ute og minusgrader. Brr.. Men må man så må man. På onsdag hadde vi en kjempefin gåtur i Funkelia!


Denne uka har det vært utrolig mye greier altså. Men da går jo tiden fort. Og det liker vi! Jeg har jobbet hver dag, så merker at jeg ser frem til neste helg med FRI. Og ser hvertfall frem til neste fredag for da skal jeg til OSLO !!! Weeee..
Og vettu hva eller? JEG FIKK BILLETTER TIL BRUCE SPRINGSTEEN!! FY søren, da var jeg glad da. Det ser jeg virkelig frem til!

JO, åsså har jeg blitt forfremmet! Jeg syns det er veldig stas! Men burde sett det komme, men tanke på horoskopet mitt for denne uke! Haha

Jaja.. Ikke så alt for mye på hjertet idag, er litt trøtt. Så da får man vel legge seg til å lese littt før søvnen inntar kroppen min. Lade opp til en ny og spennende uke.

Sov godt og drøm søtt!

<3 Maja Nicole

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig med en kommentar <3