fredag 2. desember 2011

All I wan't for Christmas is....


Denne rosa herligheten står definitivt på toppen av ønskelista! Og alle 'Prinsesser' burde jo få det de ønsker seg... Så nå gleder jeg meg til jul og bursdag! Hoho..

Jeg var nylig i Orlando å besøkte min beste Roy! Og der er annenhver bil man ser en Mustang! Å herre, jeg var i himmelen! Eller Mustang-mekka som jeg kaller det! Vi var på Nascar og bak banen var det mange Mustanger, all over liksom. Så fikk sitti litt i en og kosa med en annen! Da kosa jeg meg altså!





Jeg vet ikke hvorfor men det er noe med Mustang.. En helt nydelig, DEILIG bil. Så neste gang jeg skal leie bil i USA blir det MUSTANG!! Uten tvil, UTEN diskusjon!

Hvem bil syns du er kulest i HELE VERDEN?

Nå vet du hvertfall hva jeg mener om den saken!

Ha en fortreffelig fredagskveld videre folkens!

<3 Maja Nicole

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig med en kommentar <3