tirsdag 8. november 2011

Bare en uke igjen!

HURRA! I dag er det bare en uke igjen til jeg drar til USA. Ååååee.. Sånn som jeg gleder meg! Jeg gjør alt jeg kan for at dagene skal gå fort frem mot avreise. I går hadde jeg  jo som sagt mye på agendaen. Idag har jeg jobbet fra 10 - 18. Man får liksom ikke så mye ut av dagen når man jober sånn, men trening er det jo nok av tid til etter jobb. Så idag har jeg vært på BodyCombat som er "En unik klasse hvor vi bruker musikken som inspirasjonskilde og bruker elementer fra kampsport for å trene kondisjon, koordinasjon og fokusering. Body Combat er klassen som gjør intervalltrening morsomt!" Og med en så flink instruktør blir du veldig gira = sliten! Etter den time kjørte jeg en time med BodyPump er utholdene styrke. Intruktøren på BP er ei sprek dama som vet å pushe oss til "the bitter end."  Driiit sliten etter de to timene idag. Spent på hvordan kroppen kjennes ut i morgen. MEN, jeg syns det er helt herlig også. Sitter igjen med en veldig god følse.




Nå nærmer det seg kveldsmat. Og heldig som jeg er får jeg selskap i dag!

Ha en fin kveld da dere!

<3 Maja Nicole

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig med en kommentar <3