søndag 13. november 2011

Last Friday Night! (TGIF)

Hejja!

Har dere hatt en fin helg? Det har jeg. Jeg startet helgen på fredag. Jeg hadde store planer om å begynne å pakke til turen, men det utgikk. Istede ble det bytur med bra folk! Først mini-vors hos meg, så videre til Nabon. Og der var det masse liv, og det var vææældi god stææmning! Som alltid. Så var det byen. Og på pubben spilte Sputnik. Haha. Da har jeg vært med på det også. Etterpå stakk vi på Privat, og der så jeg for første gang at det er stoler ute i bakgården! Hah... Ikke værst. Også måtte vi jo seff på Jafs, nattmat er viktig. Spesielt før nach! Hihi. På nach blir jeg alltid trøtt, så da var det bare å få kommet seg hjem å sove. Takk til alle som var med på å gjøre kvelden bra!



Lørdag tenkte jeg at jeg skulle sove lenge! Det blei ikke noe av! Jeg har nye naboer som pusser opp tydligvis har lyst å bli fort ferdig, så de hamrer og sager seint og tidlig. Også tidlig på en lørdag. Meeen men.. Pytt pytt.. Tenkte jeg skulle pakke da, men det utgikk det også. Hvorfor vet jeg ikke. Anyways, på kvelden jobbet jeg. Kosa meg masse på jobb! Er så kos når det skjer litt. Etter jobb var det hjem å flate ut på sofaen med en god film og en god venn. Veldig kos.

Søndag jobbet jeg tidlig. En typisk søndag på jobb. Hadde en ekstremt god lunsj foresten! Stekt ris, wokka mais, gulrot og erter og LAKS! Nammm... Etter jobb var det full fart til pappa å "feire" farsdag! Også var det full fart til Hovin (ikke Rollag som facebook kaller det). Det måtte stefar feires, også fikk jeg middag og kaker! LIIIKER! Avskjedsmiddag kan det jo kalles.

FOR PÅ TIRSDAG MORGEN DRAR JEG!!!! Woooohoooo

Så i morgen MÅ jeg pakke. Har en del ting å gjøre i morgen, så kanskje jeg bare rett og slett skulle tatt kvelden!?! Tror det.


Utsikt over Bolkesjø! "Bolkesjø By Night!"

Sov godt!

<3 Maja Nicole

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig med en kommentar <3