mandag 7. november 2011

Målrettet mandag.

Endelig er mandagen her. Jeg liker mandager, det er liksom ikke bare starten på en ny uke, for jeg tenker nemlig hver søndag at "i morgen, DA skal jeg bli flink til alt jeg ikke er flink nok til." Samme tenkte jeg i går. Foskjellen på denne mandagen og andre er at jeg faktisk har gjort det jeg lovte meg selv. Så nå er jeg stolt. Og sånn skal jeg fortsette. Mestringsfølse er den BESTE!

Så, hva har jeg gjort idag?

Jeg sto opp tidlig. Men det er ikke unaturlig. Jeg hadde en del ærend i byen, en del mail å sende, jobbe litt med matte, måtte handle litt, skulle bake, på kino/jobb, trene x2 og ta sol. CHECK på ALT a gitt. Herlig. Nå gjenstår bare en dusj også krype opp i senga med boka mi og roen helt ned!

Deilige grove horn med ost & skinke! Rask og enkel lunsj!

Håper alle får en fin kveld og en god natt!

<3 Maja Nicole

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig med en kommentar <3