mandag 16. mai 2011

Første dag uten.

Det føles rart å stå opp og IKKE måtte helle i seg masse detox-drikke. Merkelig følse. Nesten så jeg savner det allerede. Den smakte jo ganske godt så er jo ikke så rart. Men men. Får vente litt med ny detox runde tror jeg. Sikkert ikke bra å ta for ofte. Men jeg merker at jeg ikke har så lyst på kjøtt osv. idag. I natt spiste jeg en hamburger. Det var knallgodt, men den "følsen" gikk ganske fort over. Nesten dårlig samvittighet fordi jeg spiste kjøtt. Jeg kommer definitivt til å spise mindre kjøtt og mer grønt fremover. Men det kan da ikke være noe negativt med det!?

Jeg kjenner jeg er veldig klar for en kopp med svart kaffe, for den har jeg savna. Kommer sikkert til å få koffeinsjokk. Haha.

Men, det er merkelig altså. Nå kan jeg spise alt jeg vil, men det eneste jeg har lyst på er detox-drikken og en salat.. Hmm.. Syns dette er merkelig. Var ikke forberedt på at det skulle bli sånn. Men det er ikke verdens undergang det da. Nå er jeg egentlig skikkelig klar for å begynne å trene. Jobbe med å stramme opp lår og mage og selvfølgelig få litt mer muskler. Høres ut som en god plan, håper den er like "lett" å gjennomføre som detoxen. Nå vet jeg at jeg kan hvis jeg vil hvertfall.

17 Mai i morgen da! HURRA FOR 17 MAI! Jeg skal jobbe jeg. Noe jeg syns er helt greit. Er ikke så stas å se på barnetoget osv lenger. Så da kan jeg like gjerne tjene litt penger. Er jo sånn fin rød dag så! Bare kjedelig å ikke få brukt bunaden min. Men men.
Ha en super fin 17 mai folkens. Får håpe været holder seg!


<3 Maja Nicole

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig med en kommentar <3