lørdag 21. mai 2011

Til ære for Boye! *LER*

God lørdagskveld!

Her sitter jeg da, hjemme alene på en lørdag å ser på Dødlig Våpen. Har vært skikkelig klein idag, så har godt av å ta det med ro i kveld. Jeg er generelt skikkelig dårlig på å slappe av, men går fint idag. Nå venter jeg på at den beste naboen skal komme med mat til meg. Så snill er han da! Tusen takk Tom Erik.

Denne siste uken har vært så rar. Jeg begynte jo å spise igjen på mandagen, og det var jo litt rart. Også var det 17 Mai på tirsdag, så da jobbet jeg ikke den faste vakte mi, jobbet dagen istede. Etter jobb dro jeg til søtstern min å fikk servert herlig grillmat. Jeg gadd ikke dra på meg bunaden min, så ble et helt nytt antrekk. Det er ikke min stil i utgangspunktet, men ble veldig fornøyd.

Topp og bukse fra BikBok, sko fra HM


På torsdag hadde vi det fryktelig gøy på jobb. Jeg ler så fælt når jeg er på jobb. Alle kollegaene mine er så herlige. Og like bra humor på alle. Boye syns det er så stas med Blogg, så lovet å nevne han i bloggen. Er du glad nå, Baby Boy'e? *LER*

Boye teller! Hahaha
Ha en herlig kveld folkens. Og en fortreffelig søndag, Morgendagen skal nytes max, for til uken skal jeg være streng med meg selv. Skal være sunn. Begynner også med hardtrening til uken. Må jobbe litt for bikini-formen.

<3 Maja Nicole

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig med en kommentar <3