mandag 11. april 2011

Hellet er med meg!

Horoskop for Skytten Uke 15:



Denne uken passer ganske bra for å reise bort på en kortere eller lengre tur. Det kommer ikke til å oppstå problemer og alt kommer til å gå ganske glatt. Økonomien din er på nye høyder, og snart har du en kontrakt i sikte. Denne uken kommer du ikke til å få mas og uroligheter. Alt kommer til å gå glatt. Hellet er med deg og belønningen din venter like rundt hjørnet. Et romantisk møte eller en begivenhet kan oppstå i andre halvdel av uken.

Det ser jo bra ut det her! Hurra. Livet er herlig. Våren er i full blomst og det kjennes ut som sommeren er like ved. Med 20 grader i skyggen i går i Kongsberg, kan man ikke tro noe annet. Vintertøyet skal bort og frem med sommertøy! HURRA!

Men, det betyr jo at bikinisesongen nærmer seg. Grøss. Har en jobb å gjøre der veit jeg. Derfor sykler jeg til jobb! Og tar gjerne en liten omvei. Nå er det skjerpings. Ut med sjokkis og inn med frukt. Man må lide for skjønnheten, sier de. Haha. Er hvertfall ikke dumt å bytte ut usunne ting, med sunnere ting. Også har jeg en kjærste som er så innmari sunn, så da måå jeg vel prøve å følge hans gode eksempel! <3

Nei, nå vil jeg ikke sitte foran datan mer. Vil rydde vekk vinterklær. HURRAAA!! Også er det ut å nyte 17,2 grader i skyggen og blå himmel. HERLIG!

Fine Eksotisk Orkideer jeg fikk av pappa. Hentet han på flyplassen på fredag, han hadde nemlig vært i Australia.


Ha en herlig dag allesammen!

<3 Maja Nicole

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig med en kommentar <3