fredag 29. april 2011

Dagens spilleliste!

For en herlig fredag dere!! Er dere ikke enig?

Dagen min startet tidlig idag. Jeg sto opp litt ekstra tidlig og spiste en skikkelig energi-boost-frokost. Siden jeg ikke har hatt no negativ reasksjon på Detox'en kan jeg trene i tillegg. Det er jo viktig at man ikke trener når kroppen går gjennom forandring, man skal aldri trene før kroppen har vendt seg til forandringen. Det kan få kjipe utfall. Men, kroppen min er helt i orden den. Så presset meg skikkelig på sykkel idag. Deilig det. Men kjenner kondisen ikke er helt på topp. Jeg syklet i ca 40 minutter. Opp bratte bakker og nødvendigvis ned igjen. Jeg syklet ikke så langt, men for meg er bakker mer krevende enn lengde. Dessuten strammer jeg jo opp bakdelen og beina, ikke dumt det heller! *Blunk blunk*

Men.. Som jeg alltid gjør så drar jeg bare med meg den KNALL ROSA GoGear RaGa'n min. For dere som ikke vet hva det er, er det en MP3 spiller. Så nå vet du det! Jo, satte øreproppene på plass og skrudde på. Har alltid sangen på Shuffle, og idag kom DEN bra rekkefølgen av supre sanger for tøffe, tunge og lange oppoverbakker. Tenkte jeg skulle dele den med dere da, for dette er nemlig en liste jeg skal bruke ofte selv. Motivasjon og styrke fra musikk hjelper på bakken!

1, Nightwish - She is my sin
2, Iron Maiden - Fear of the dark
3, Hot Action Cop - Fever for the flava
4, Wig Wam - Crazy things
5, Metallica - One
6, Brooklyn Bounce - Crazy

Fresh dag! Opp tidlig, digg frokost, hard trening, morsom dag på jobb, hjem å spise digg mat også slappe av og sooove! <3
Min Herlige dag, kort oppsummert!

Ha en fin kveld og helg a folkens * SMIIIIILE* :-)

<3 Maja Nicole

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig med en kommentar <3