tirsdag 15. februar 2011

30 Dagers Utfordring. 6/30

HURRA. Endelig virker bloggen <3


Day 06 - Favourite super hero and why
Dag 06 - Favoritt super helt, og hvorfor.
 
Jeg føler denne er litt vrien. Jeg har ikke superhelter, men det er folk jeg beundrer. Folk som har klart seg igjennom tøffe situasjoner. Folk som har gjort noe bra for verden. Folk som har stått opp for seg selv. Folk som ikke er redd for hva andre mener. Folk som tør å være seg selv. Folk som har jobbet seg til topps. Folk som har lider, som likevel har et smil på lur. Og selvfølgelig Vin Diesel, men det er bare fordi han er "eye-candy"! Yammiii..
 
 
 
 
Åssen skal man kunne velge EN helt da? 
Det klarer ikke jeg. Så jeg velger alle jeg :) Hverdagshelter, det er vi alle! Stolt av oss.
 
 
Idag har jeg fått overlevert morsdagsgaver. Var et par mødre som ble glade vet jeg! Det er kos det, med litt oppmerksomhet for at de har gjort en god jobb med oss!
Også har jeg vært på daaaate, med TO gutter. Ikke dårlig. Jeg var mett og fornøyd når jeg kom hjem!
 
 
Snart senga, med go-boka mi, som jeg skal fortelle om ved en senere annledning.
Og i morgentidlig er det jobb igjen. Det er GODT det.
 
Ha en god natt da, folkens.
 
<3 Maja Nicole

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig med en kommentar <3