onsdag 16. februar 2011

30 Dagers Utfordring. 7/30

Day 07 - A picture of someone/something that has the biggest impact on you
Dag 07 - Et bilde av noe/noen som har hatt den størte innflytelsen på meg
 
Det er både lett og vanskelig på en gang. Men  det føste jeg tenker på er jo Mamma'n min <3. Jeg forguder mamma'n min over alt på denne jord. Selv om det ikke finnes en person jeg kan bli mer sint på enn henne. Hva skulle man gjort uten mamma'n sin?? Jeg hadde for det første ikke vært her nå, hadde det ikke vært for henne. Men sånn er det for oss alle. Men mamma er den personen jeg har snakket med om det meste. Hun støtter meg, gir meg råd, hjelper meg og er der for meg uansett. Mange tar det som en selvfølge, men jeg setter så ufattelig stor pris på henne. Det har vært flere episoder i livet mitt, hvor det eneste jeg vil er å være med mamma. Høres ut som en mamma-dalt. Det er jeg egentlig ikke, tror jeg.. Det finnes ikke en person (pr. nå hvertfall) som jeg har mer lyst å glede. Mamma'n min fortjener det beste.
 
Ofte tenker jeg ".. hvis mamma er borte i morge, har jeg da gjort alt jeg kan for at hun vet hvor mye jeg setter pris på henne..?" Jeg vet at mamma vet hvor glad jeg er i henne, men skader ikke å si det!
 
Jeg er ufattelig glad i deg Mamma, for evig og alltid!
Jeg setter utrolig stor pris på alt du har gjort for meg!
 
 
Jeg er utrolig glad i familien min. Fra de største til de minste. Fra de med blodsbånn til de uten. <3
 


Mamma'n min <3
 " Hvem er det som elsker meg og vil fortsette å elske meg med en kjærlighet som ingen tilfeldighet, ingen elendighet, ingen av mine feiltrinn kan tilintetgjøre? Det er du, mor. " - Thomas Carlyle



 
 
 
 
 
 
<3 Maja Nicole

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig med en kommentar <3