mandag 14. februar 2011

30 Dagers Utfordring. 5/30

Day 05 - A picture of somewhere you’ve been to
Dag 05 - Et bilde fra et sted jeg har vært.

Nå har det seg sånn at jeg har vært utrolig mange steder, men langt ifra mange nok såklart. Men, jeg klarer ikke velge ett bilde, så her er det noen bilder fra steder jeg har vært!


Klarer du se hvor alle stedene er?
Ikke det nei, nei her er fasiten:
Oppe til høyre er det bilde fra Rehoboth Beach, himmel på jord!
Midten oppe er fra Washington. <3 Red Door Spa + Shopping <3
Oppe til venstre er det bilde fra Niagara Falls. Et relativt stor foss som fasinerte meg.
Midten til høyre har vi New York. Interessant by.
Midten til venstre er Disney Land Florida. Jeg ELSKER disneyland og de andre parkene i Florida!!!
Nede til høyre er det et bilde fra Marbella i Spania. NYDELIG sted som jeg SKAL tilbake til.
Nede i midten er selvfølgelig Paris. Vil tilbake.
Nede til venstre har vi da København, der jeg var for ikke så lenge siden. mange gode minner fikk jeg med meg hjem!

Ønsker deg og dine en fortreffelig Valentines-dag.

<3 Maja Nicole

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig med en kommentar <3