onsdag 29. februar 2012

Vinterferie!! Og skuddårsdag!

God morgen alle sammen!

Håper dere har hatt en fin dag til nå! Jeg våknet av meg selv, uthvilt og fornøyd idag! Og det første som slo meg når jeg våknet var; I'ts a greate day to be alive! Hva har man egentlig å klage over?? Man har mat på bordet og tak over hodet! Det man ofte klager over er filleting! Og spesielt den derre; HUFF, det er så vått ute, men vil heller ikke ha snøen her! DOH! Da MÅ den jo smelte da! Haha.. Det var dagens lille!

I'ts a greate day to be alive. I know the suns still shinin' when I close my eyes! <3

Ja, idag har jeg faktisk vinterferie. I hele dag! Ikke jobb og ikke skole! Bare kos. Planen for dagen er å bake rundstykker eller horn eller noe annet godt. Også har jeg store planer om å gå en lengre tur med Lille Tara. Venter bare på at solen skal titte frem bak de tynne skyene! Og i kveld blir det dobbel trening, både Spinning og CxWorx! Låååvliii!

Måtte bare ta en titt på horoskopet, denne skuddårsdagen. Skremte meg nesten litt...

Skytten i dag 29 februar 2012:

Vær forsiktig med hva du sier til noen som står deg nær i dag. Det er noen rundt deg som er mer følsom og sårbar enn vanlig. Det er ikke hva du sier, men hvordan du sier det som kan utgjøre den store forskjellen.

Hvis du føler seg følsom og sårbar, ikke prat med meg idag, tydligvis! :O :( Godt det bare er skuddår hvert 4 år, med et så tragisk horoskop!



Håper alle får helt fantastisk skuddårsdag!

<3 Maja Nicole