mandag 27. februar 2012

Ny uke, nye muligheter!

Da var mandagen her igjen! Er det bare meg eller er mandager mye oftere enn andre dager? :p Kjennes sånn ut av og til!

Jeg har hatt en super helg! Startet helgen med en herlig treningsøkt før besøk! Lørdag var det jobb, og sånn som vi kosa oss! :) Ble jammen en bytur på lørdag også! Søndag kom min lille herlighet Tara hjem! <3 Det var gjensynsglede! Så da måtte vi ut på tur! Dessverre var det så glatt og nesten umulig å gå så turen ble ikke så lang som jeg hadde håpet! Søndag kvel gikk med til jobb og sofatjeneste! Herlig helg! :) Mandagen kommer så brått bestandig! Men nå er den her! Og jeg har jobbfri! :D Men det betyr jo som regel bare en ting! Nemlig MATTE! Og det er jo så ubrukelig kjedelig! Og lett :P Men ligger litt etter så må gi gass nå! I ettermiddag blir det tur til Sandvika! Må på IKEA å bytte noe som var ØDELAGT når jeg åpnet det! Men matte noen timer først! Og nå ser det ut til å solen bryter igjennom så må vel prøve på en tur med lille voff også! :))


Så Cute da! :D

Jo, er jo mandag! Selveste horoskopdagen! Check it out!





Ha en fin uke og en herlig mandag!

<3 Maja Nicole

- Posted using BlogPress from my iPhone