tirsdag 10. januar 2012

I DID IT!!!

Fy søren, awesome følse jeg sitter igjen med. Nå starter nedoverbakken (på en god måte). Nå kan jeg ikke stoppe før jeg har nådd mål! Dette er kanskje ikke så stort for dere, men for meg er det en enormt! Vet du hav jeg har gjort?

Jeg har meldt meg opp til eksamen!!!!

Dette er en eksamen jeg MÅ ta før jeg kan begynne på skole for alvor!!!

Jeg er litt tom for ord jeg.. Men veldig glad da!


Mattehumor :P

Er litt sliten også. Var på styrketrening i går, så er jo så innmari støl! Og spinning idag var ikke særlig behagelig med støle skuldre og rygg. Men det gikk. Fikk pressa meg godt idag også! mellom 80-94% av makspuls stort sett hele timen. Herlig!!
Nå skal sofaen slites litt før det er senga som skal få svi!

Jeg er i lykkerus!

<3 Maja Nicole

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig med en kommentar <3