torsdag 2. juni 2011

Who's that chick!?

Dag 4
En dag i livet, dokumentert med bilder!
Våknet helt av meg selv kl 09.30. Deilig å sove litt lenge en gang i blandt!



Ute var det kjempe herlig vær. Man bli så blid av sånnt! *SMIIIL*



Frokost må til. Litt søtt og litt sunt! Og selvfølgelig KAFFE <3
Laagendalsposten og Facebook må sjekkes. Og herlige NRK MP3 i bakgrunn.

Også er det klart for trening! Woop woop!!


Kjempe godt vann fra Imsdal, med Jordbær og Pepper <3 Godt til trening!

Fiiine bilen min <3


Her trener jeg! KMT, beste treningstudio EVER!
 

Og den smoothe garderoben!

Virtual Spinning! Kjempe gøy! Får virkelig presset seg selv her. Dette frister til gjentagelse!

Jeg jogga rundt i byen, egentlig bare for å kjøpe meg baguett, men kom på at jeg trenger mer treningstøy. Og ute i gågaten møtte jeg på to skjønne jenter, Tonje og Matilda <3


It has nothing to do with luck! Bare så du vet det!

Denne herlige baguetten fra LaBaguett med røkt kyllingfilet, brie og honningsennep er min FAVORITT! NAMM!!

Slappe av bittelitt i sola før jobb.



Og på jobb står den alltid like blide Boye å gliser når jeg kommer. Vi har hatt en så sykt lættis dag. Skikkelig masse folk, men guri malla som vi har ledd. Sikkert ledd på meg en halv six-pack idag. *Ler litt til* Veldig stolt av Boye som droppe 5 minutter'n idag! HURRA!

Litt mat må man ha. Rakk vel å sitte i 5 miutter eller noe. Takk til Lise snuppa som tok bilde for meg og holdt meg med selskap, for ikke å snakke om oppfylling og henting! Du er en knupp <3


Klokka er 23.44 og jeg er på vei hjem! LITT sliten, men strålende blid!

Endelig hjemme!


Klar til å blogge, på verdens beste blogg!



Ny dag venter i morgen! Sov godt folkens!

<3 Maja Nicole

1 kommentar:

Hyggelig med en kommentar <3