mandag 30. januar 2012

Det beste med mandager..

Det er så mangt! Det beste med denne mandagen var at jeg våknet til et utrolig søtt ansikt foran mitt! Tara hadde bare SÅ lyst på kos sånn 10 minutter før jeg skulle stå opp! Hehe. Kan ikke annet enn å smile da, selv om jeg var UBRUKELIG TRØTT. Helgen sitter i lenge denne gangen kjenner jeg.
Hadde beøsk fra Sandefjord i helgen. Det var utrolig koselig. Håper dere kommer tilbake snart! *Smiiile* Men mest søvn ble det ikke. For det er jo bortkastet tid å sove. Hehe.



På fredag fikk jeg endelig se bildene mine fra fotoshooten jeg var på i Porsgrunn! Jeg er utrolig fornøyd! Ta en titt http://jimmykarlsen.no/

En annen ting som er herlig med mandager er UKESHOROSKOP! Her kommer mitt denne uken:

Horoskop for Skytten Uke 5:
Din fantasi blir sterkt stimulert i denne tiden, og det kan brukes til din fordel hvis du mobiliserer fantasien til et eller annet kreativt, spesielt i forbindelse med musikk eller bildende kunst. Men hvis det er en vesentlig del av din karriere å være realistisk, må du passe deg! Din idealisme og dine drømmer topper seg på denne tiden, og det kan påvirke din dømmekraft alvorlig. Uken blir både givende og spennende, så heng med!

Nå har jeg en date med sofaen! :)

<3 Maja Nicole

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig med en kommentar <3