onsdag 8. februar 2012

Godt med ondagsfri!

Idag har jeg faktisk tatt meg fri fra jobben. Og det er så godt! Hadde relativt store planer om å sove lenge, men de uteble da en liten firbent MÅTTE koses med tidlig på morran. Sukk. Men er jo veldig søtt også da :)
Dagen skal brukes fornuftig, var hvertfall planen. Matte og trening! <3 Så får vi se hvordan det tar i vei.

Også er det KJEMPE KRISE! Får ikke lagt ut blogginnlegg fra IPhonen :O Det irriterer meg!! Men har spurt IPhone og blogg-guru om hjelp! Så får vel fikset det snart! Så da kan jeg blogge masse igjen! Weee.. Noen som har hatt trøbbel med Blogpress?

Også kom jeg på at jeg har faktisk glemt å lese horoskop denne uken! Det og er KRISE! Men her kommer det.

Horoskop for Skytten Uke 6:

Det skjer en del ting i løpet av uken, og tiden er inne til å gjøre opp status for det gamle som har vært og det nye som kommer. Du vil nok tenke over hva som har hendt - og hvorfor gikk det slik som det gjorde? Kanskje skyldtes det den måten du valgte å handle på? Ellers er uken ganske rolig, ingen særlig happening i sikte, men det er godt å få litt tid til seg selv og sine nærmeste. Din partner trenger nok en liten oppmuntring, gi ham/henne det. Uken avsluttes med mye romantikk.

Faktisk veldig usikker på hva som menes med den der. Men den som lever får se! ;)

Nå skal jeg drikke opp min Latte Maccihato og få unna litt klesvask og åpne den HERLIGEEEEE matteboken! Gah..


Ha en kald og god onsdag!

<3 Maja Nicole