tirsdag 18. oktober 2011

Klar for fest!

Jeg var "tilfedigvis" innom Sandvika Storsenter i går etter jobb. Skulle egentlig (hadde lovet meg selv) bare inn i en butikk, min favorittbutikk Mango, å kjøpe en bukse. Buksa fant jeg og er veeldig fornøyd! Jeg fant en modell som jeg likte veldig godt for lenge siden, men klærne i skapet mitt vokser og da sitter de ikke så pent lenger. Så trang en bukse som passet, og det fikk jeg tak i. Jeg klarte jo ikke dy meg så måtte ta en runde på senteret. Endte opp med festklær på Gina Tricot. Liker den butikken veldig godt altså, skummelt å gå inn der.




En topp som er utorlig kul på, en "silkebukse" til penere bruk og en lilla GLITTERskjørt som er ganske kort og høy i livet. Toppen kunne fint brukes til både skjørt og bukse! Wohoo.. Superfornøyd, nå gleder jeg meg bare til bruke det.

Ha en fin kveld!

<3 Maja Nicole

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig med en kommentar <3