torsdag 2. juni 2011

Two years back!

Dag 5
- Et bilde av deg for to år siden.


Disse klatrebildene er tatt for ganske nøyaktig 2 år siden. Det var veldig gøy,og jeg vil gjerne klatre mer. Men gudene skal vite at det er svært krevende og utrolig tungt for armene. Haha.


Idag har vært nok en dag med full fart. Jobbet frem til kl 15, og da var det rett i bursdag til lille søte Annika som ble 1 år i går. <3 Alltid koselig i bursdager. Annika fikk sin egen kake og var veldig fornøy med det! Søta<3

Vel hjemme igjen la jeg meg i sola på verandaen å la der en time å SLAPPET AV! (helt sant) Det var ganske deilig. Men ble litt rastløs så da var det rydding som sto for tur!
Idag vaåknet jeg så ufattelig tidlig og var så varm at jeg trodde jeg skulle dø, så bestemte meg raskt for å få igang air-conditionen, så nå blir det 16 behagelige grader på soverommet! Gleder meg til å legge meg nå!




Det skal bli deeeiiliiiig det!

Men før den tid er det FINALE I PARADISE HOTEL! Spennende!

Ha en herlig kveld!

<3 Maja Nicole

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig med en kommentar <3