onsdag 15. juni 2011

LoveLife

God kveld!

Jeg vet ikke hvor jeg skal begynne, og ikke vet jeg åssen jeg skal forklare det, men jeg har det så vanvittig bra nå for tiden! Det er sååå herlig!!! *SMIIIILE*  Livet er herlig, rett og slett! Jeg nyter hver time av hver dag. Lev i nuet. Og for all del, GRIP DAGEN <3

Det er så masse som skjer, og så mange herlige mennsker og omgås. For ikke glemme at det er SOMMER! Og masse masse gøy som skjer fremover som jeg gleder meg max til. Kan ikke henge med hue da. Smil og vær glad for hver dag som går! Woop woop <3

I går tidlig dro jeg til Oslo. Skulle på kurs. Tør påstå at det er det beste kurset jeg noen gang ha vært på! Og så mange herlige mennesker jeg møtte!  Det var en del "teori" i går. Men det tok seg opp når vi ble delt i grupperog skulle lage Tapas <3 Og vi måtte for all del ikke glemme å drikke, fikk jeg beskjed om flere ganger! Haha. Idag var det litt mindre teori, for vi skulle ut undercover å spane! Haha. Jeg må bare si at SHELL SKOLLENBORG er best! Sorry dere andre! Hehe. Da har dere noe å strekke dere etter da! Haha. FRESH-kurs = max fun! Også er det jo aldri kjipt å sove på hotell heller da! Woop woop! For ikke å snakke om at jeg nesten konstant har ledd fra kl 07.00 i går til vi kom hjem! Herreminhatt. Beste humoren EVER! *Ler enda jeg*


I morgen er det Tupperware-party! Det er mitt første party som konsulent. Jeg e veldig spent, gru-gleder meg faktisk. Godt det bare er kjentfolk som kommer da! Fredag, da skal det legges gulv i skapet mitt. Jeg gleder meg sånn til det blir ferdiiiig. Det må feires med champis tror jeg! Namm.. Lørdag - PARTEJJ!!! Det blir gøy. Grilling, singstar og bare jenter på vors! Woop woop <3 Da skal det danses på byen, seriøst liksom!

Jaada, dagene og ukene går så fort for tiden, på godt og vond. Og nå har jaggu klokka gått fra meg også. Jeg må ha skjønnhetsøvnen min <3

Natta da!

<3 Maja Nicole

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig med en kommentar <3