søndag 12. juni 2011

Bedre sent, enn aldri!

Dag 12
- Din favoritt film.

Den var vrien. Jeg har egentlig ganske mange filmer jeg like. Jeg digger Saw-filmene. Ganske psyko filmer, men er skikkelig fasinert. Hvem er det som finner på noe sånt, og i tillegg lager mange filmer om det!? Vedkommende må være rimelig sjuk i hue, men dog, like fasinert.
Harry Potter filmene er også skikkelig herlige filmer. Jeg ELSKER jo Harry Potter, så naturlig nok liker jeg filmene om han. Bare synd det kun er en igjen.
Ps. I Love You er min favoritt-grine-film. Den er så nyedlig den. *sukk*
Min absolutte favoritt film tror jeg er "Walk The Line", filmen om Johnny Cash! En fantastisk film om en ufattelig flink artist.




Dag 13
- Hva vil du ha, mer enn noe annet, akuratt nå?

Akuratt nå ville jeg hatt full kroppsmassasje. Og kanskje en arm å ligge på når jeg skal se film! Ellers har jeg det jeg trenger, og jeg har det veldig bra! Jeg nyter livet til det fulle! Og som min nye "saying" er: <3 LoveLife <3

Dag 14
- Ønskeliste!

Jeg ønsker meg ikke noe særlig jeg. Haha. Jeg er sikkert kjedelig. Men jeg er fornøyd med det jeg har. Men man øsnker seg jo alltis masse penger og stort hus ovs. Men, ikke enda. Det skal vi være to om! *Blunk blunk*

Dag 15
- Noe du angrer på!

Never regret something that made you smile! *SMIIILE*
Det er ting jeg angrer på, men man kan ikke gå rundt å angre. Gjort er gjort! Jeg har lært meg å bli ferdig med ting som er ferdig. Det burde folk bli flinkere til. Det var en gang en som sa til meg" Livet må leves forlengs, og forstås baklengs!" Tenker man etter, kan det faktisk stemme!

Men NÅ skal du se og høre!
Jeg har hatt en så herlig helg. På fredagen var jeg ute med damene på jobben. Vi var først ute å spiste, så var det videre å sjekke livet. Dj Fingern spilte på Argus. Så trivlig! Var kjempe koselig, og veldig godt selskap! For ikke å snakke om masse godt å drikke! *blunk blunk*



Lørdag ble jeg vekket relativt tildlig av en fem-åring som roper at jeg må våkne for vi skal Sverige! Hehe. Søte Kasper var så ivrig. Vi skulle jo BÅDE på McDonalds OG kjøre stor båt. Det var stas. I Sverige fant jeg masse fint som jeg virkelig trang!



Reebok Easytone, sko som "toner" rumpe og lår når man går med de!
Jeg gikk med de noen timer, og ble faktisk støl!
Nike Shox. Jeg har et par, men fortjener et par til. Haha. ELSEKR Shox!
Bergans Fleecejakke <3
Kjøpte også Nike løpebukse, sånn lang som jeg ikke finner (!) i Norge, og en Nike TreningsBH. JUST DO IT! Kjøpte selvsagt kvota og mat osv. Til og med vitaminer og proteinpulver kjøpte jeg. Skikkelig lønnsom Sverige-tur. Kasper og Annika var så flinke og tolmodige på turen. Jeg og Gro skulle jo planke på båten, men det bølga sånn så vi orket bare å sitte på gulvet å holde oss fast! Haha.
På kvelden på lørdag var jeg på fest, eller det vil si, jeg kidnappet Catrine fra festen til Flatin. Vi hadde det supergøy på tur! *Gliise* Var en tur på byen å pratet med nye og gamle kjente. Koselig det.
Idag våknet jeg grytidlig, men sovnet heldigvis igjen. Våknet igjen klokken 12. Det var nydelig det. Har vært så knall vær idag, så har vært ute hele dagen. Deeet gikk kanskje ikke så bra eller!? SOLBRENT da eller? Da jeg tok av bikinien hadde jeg fått en hvis bikini under liksom. Jaja.. Pytt pytt. Var en tur i byen å møtte litt kjentfolk. Herlig dag dette også.

<3 LoveLife <3

I morgen er det jobb igjen, Peppes etter jobb! Woop woop. Gleder meg jeg! *smiile*

Nå er det filmtid!

<3 Maja Nicole

1 kommentar:

  1. 5 år ja, nå tenker jeg han blir fornøyd :P Dårlig med plankinga, vi får ta det igjen B-)

    SvarSlett

Hyggelig med en kommentar <3