tirsdag 5. april 2011

Sykkelmontør Maja Felgen!

Haha.. Jada. Fikk for meg at jeg måtte ha ny sykkel idag. Og det var kun fordi jeg kjeda meg og var rastløs. Og fordi den gamle sykkelen er innmari ødelagt. Alt fra sete til bremser og gir. Så da ble det ny sykkel da..

MEN...

Den kom flatpakket.... Ehh... Hmmm...


Flaks jeg ikke er blond da. For jeg klarer sikkert å bygge sammen en sykkel.. Tror du ikke det da?



Under kontruksjon!


TROMMEVIRVEL......




Ferdig montert. HURRA!

Jeg er så flink jeg. Skal ettemontere litt stæsj på den råe sykkelen etterhvert. Må ha skjermer og vannflaske holder. Weee.. Klar for sykkelsesong!

<3 Maja Nicole

TAKK til Rune, Jokke og Kenneth som innformerter om at jeg ikke kan jobbe som sykkelmontør, for jeg hadde satt gaffelen feil!? Haha.. Skjønner ikke mye, men nok til å fikse problemet.

For det er riktig nå???? Haha

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig med en kommentar <3