tirsdag 29. mars 2011

Starbucks til Norge!!!

Jeg ELSKER Starbuks. Jeg kunne drukket x anntall kopper med Starbucks kaffe hver dag. Men jeg har desverre ikke muligheten til å drikke dette hver dag. MEN....


...TAKK GUD, de har laget "ferdiglaget kaffe" å puttet de inn i norske butikker. Jeg har testet disse, og vil dele dette med dere flotte blogglesere.

Det finnes 3 forskjellige Is Kaffe fra Starucks. Seattle Latte er den første jeg smakt. Jeg likte den veldig godt. Men nå som jeg har prøvd alle tre, er dette denne jeg likte minst. Den smaker som en kald Latte. Jeg er veldig glad i Latte, men foretrekker den varm.


Den neste jeg prøvde var Qandi Latte Caramel Flavour. En kaffe med mye smak. Det er viktig å riste den godt, for gjør man ikke det kan denne bli litt kvalmende. Første gang jeg prøvde denne ristet jeg den for lite, så fikk et dårlig inntrykk av den. Jeg ga den en sjanse til, og da satt den som ei kule. Denne liker jeg, men ikke favoritten.




Og sist, men ikke minst: AZTLAN MOCHA LATTE CHOCOLATE FLAVOUR. Den ER så god den. Jeg drikekr sikkert en om dagen av denne nydelig Is Kaffen. Den må også ristes godt. Den smaker Kaffe og Sjokolade. Helt nydelig. Kan ikke beskrives, må oppleves. Jeg råder dere alle til å prøve denne. Fåes kjøpt på Kiwi, Ica og Narvesen. Mulig det er flere steder også altså. Og koster ca 19 - 29 kr.

Yaammiii!



Har du smakt disse? Hvem er din favoritt?
Enjoy!

<3 Maja Nicole

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig med en kommentar <3