onsdag 9. mars 2011

Premiere-dag!!!

Idag er den stooore preimeredagen for Total Blackout! HEI HURRAAA!! Hehe. Det blir usansynlig spennende å se. Anbefaler alle å se på TV NORGE I KVELD KL 2030. Du går glipp av god underholdning hvis du ikke ser på! Såpass mye kan jeg love!





Igår fikk jeg besøk av min niese, Alexandra! Vi skulle bake gulrotmuffins til BesteFarfar som har opperert kneet sitt. Det var veldig stas å bake, men mest spennende å smake på mel osv. Hehe. Litt liten til å syns baking er stas kanskje. Men BesteFarfar ble veldig glad for Hjertelige Gulrotmuffins.




Idag har vi kommet til dag 28, ikke dårlig! Hva slags utfordring får jeg idag tro!?

Day 28 - A picture of you last year and now, how have you changed since then?
Dag 28 - Et bilde av deg i fjor og nå, hvordan har du forandret deg siden da?


Hva har et år gjort med meg? Hmm.. Jeg har hvertfall fått mye lenger pannelugg! Mye har skjedd på et år. Jeg har endret livssituasjonen, flyttet, byttet jobb, gjort nye og spennende ting, ny bil, nytt dyr og best og viktigst av alt: ny innstilling på livet. Jeg ser lyst på livet, for man lever mest sansynlig EN gang, hvorfor skal man da angre på at man IKKE gjorde ting!? Da er det bedre å å angre på noe man har gjort. Jeg lever livet for alt det er verdt, tar imot livets utfordringer, tester meg selv og er stolt av det jeg gjør! Jeg vet jeg kommer til å skuffe, men hvem skal man leve for, hvis man først og fremst ikke kan leve for seg selv? Redd deg selv, før du redder andre! Hvis du ikke overlever, hvem får du da reddet? Hvem får du da til å smile? Hva får du da utrettet? Jaja, min mening det da! Jeg gjør det JEG vil når JEG vil gjøre det, og JEG gjør det med hvem JEG vil!! TENK!

Veldig fornøyd!

Onsdag idag, tenkte å reise tidlig på jobb idag, så kan jeg dra innom IKEA å kjøpe zip-loc poser! Så blir det jobbing i kveld og i morgen tidlig. HURRA! Til helgen skal jeg på tur! Håper det blir stas! Haha

Ha en fantastisk dag!

<3 Maja Nicole


2 kommentarer:

  1. Gleder meg til å følge med :D

    SvarSlett
  2. Ta av ordrebekreftelsen så skal jeg legge inn kommentarer enda oftere :P

    SvarSlett

Hyggelig med en kommentar <3