torsdag 10. mars 2011

30 Dagers Utfordring. 29/30

Day 29 - In this past month, what have you learned
Dag 29 - Hva har du lært den siste måneden?

Den siste måneden har jeg lært masse. Men desverre ikke takket være 30 dagersen. Men det jeg faktisk har dratt nytte av denne 30 dagersen er jo at jeg har hatt en good grunn til å blogge hver eneste dag. Det startet hvertfall bra, men ble noen oppsammlinger. Pytt pytt. Kun en dag igjen. Det er faktisk litt vemodig, men FLAKS at jeg har funnet flere 30 dagers utfordringer! Haha.. Men, blir nok en aldri så liten pause. Trenger litt tid til å KUN blogge om det JEG vil! Tihi!

Jaada såå... Tror du ikke jeg fikk en SVÆÆÆR steinsprut i går da? Møkk og dritt.. Heldigvis har jeg full kasko på bilen, så koster ingenting å få det fikset. Så da skal lille gobilen få fiksa ruta si i morgen.

Og idag jobber jeg fra kl 1300 - 2200. Godt med litt lange vakter, når jeg drar en time hver vei liksom!

Gleder meg til i morgen. Det er FREDAG, jeg skal til BYEN med SØS, GoBilen skal fikse RUTA SI, jeg kan spise GODTERI og jeg jobber kveldsvakt i Kongsberg.

Suuuupert!

<3 Maja Nicole

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig med en kommentar <3