onsdag 23. mars 2011

Lille-lørdag.

Jeg lurer fælt på hvorfor onsdag ble hetende lille-lørdag!? Er det fordi vi er så glade i lørdagen? Jaja, man må ha noe å undres over en onsdags morgen.

Jeg sitter i god-sofaen å nyter en herlig kopp Cappiccino og leser Woman og blogger litt. Deilig det. Idag skal jeg på Baby-svømming med søte niesen min, Annika. Søta! Gleder meg veldig masse, men er litt skummelt også. Måtte lese litt om barn og bading. Utrolig at de kan være under vann! Hah! Etter bading må jeg nok gå/jogge en tur. Er deilig vær ute idag, 8,3 grader og strålende sooool! Livet er herlig dere.

Også måtte jeg overgi meg. Når enkelt folk spør veldig veldig pent, å ser på meg med de nydelige øynene, MÅ jeg bare si ja til å lage PANNEKAKER! Så da blir det smooth middag idag. Pannekaker med Blåbær og Bacon! Nammm!! <3

I kveld skal jeg på kino med en stille herremann. Vi skal se Rango. Noen som har sett den? Er den morsom? Håper det.

Dagen er fullspekket av koselig ting. Det er så godt med sånne dager. Også er det så godt når man kan sette seg ned, og ta det med ro, å kjenne at livet behandler deg bra! DET er luksus det. Også fant jeg ut at jeg får igjen på skatten, og det var som forventet, men jeg blir så glad! For da ser det ut som det kan bli USA tur i år også. Må bare finne noen å dra med *blunk blunk* Ordner seg for snille jenter!

Ha en nyyyydelig dag allesammen! Grip Dagen!

<3 Maja betatt Nicole

1 kommentar:

  1. Er ikke torsdag lille-lørdag?? Trodde det jeg :P
    Annika gleder seg til svømming :)

    SvarSlett

Hyggelig med en kommentar <3