torsdag 31. mars 2011

Det snør, det snør! Tiddelibom!!!

DET SNØR! Jeg er svært misfornøyd med det! Jeg vil jo ha vår og sommer.. Men får tro det er siste rest fra oven, og at det ikke blir liggende. Eneste positive med at det snør, er at det automatisk blir kose-seg-inne-dag, og det er jo kos. Skjemmer meg selv ekstra bort med Toblerone Cappuccino istedenfor vanlig svart kjedelig kaffe! Hæhæ! Vurderer om jeg skal åpne esken med det rare i, å begynne på en ny Scrapbook. Det er en herlig kose-seg-inne-aktivitet! Men vi får se!

Grått og trist vær. Det snør, men syns ikke på bilde.



Herlig kaffe. Kjøpt i Sverige!


Jeg har fått 4 nye samboere da! Det er 4 små Guppyer. Altså, fisker. Jeg har aldri hatt fisker før, så dette kan bli spennende vet jeg. Jeg har foreløpig husket å gi de mat hver dag, får håpe det fortsetter! Hoho. Jeg venter egentlig bare på at det kommer noen Guppy-babyer jeg. Det hadde vært kos.



Får krype under teppe, og lese en god bok og nyte kaffen!

<3 Maja Nicole


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig med en kommentar <3