lørdag 26. februar 2011

Nå er det HEITE MEG HÆLJ!

Endelig har JEG ern frihelg. En av de førse helgen i år faktisk! Jeg skal kose meg MAX!
Men, det skal sies at jeg har hatt en utrolig koseli fredags-kveld-vakt med Janne. En kjempe koselig kollega! Vi bestemte oss for at i kveld skal vi ha en kose-vakt. Så da falt det på vaffelkos. Men se åssen det gikk da Janne skulle steke vaffler...


Så fant vi ut at vaffeljernet ikke virket..




Så siden vaffeljernet ikke virket, måtte vi prvøve en stekepanne..


Å det funket.. Skal si det ble gode panneffler!!


Janne og jeg er enig i at det er de beste pannafflene vi noen gang har smakt!


Takk for en kjempefin vakt på jobben søta! Gleder meg til neste vakt med deg!

<3 Maja Nicole

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig med en kommentar <3