søndag 27. februar 2011

Girls Night Out, 30 dager's utfordring og andre saker og ting HER I DAAAG!

Fy fasan. Jeg kosa meg såå masse i går. Det var rett og slett herlig. Det ble jente-vors med singstar, drinker og viiiin! Vi sang, drakk, skravla og kosa oss. WEEE!!! Også GIKK vi til byen. Det er ganske fresht gjort å gå til byen i korte kjoler og høye heler. Var litt småkaldt, men men. Det var liv på byen også. Vi holdt oss est på Argus, og jeg var faktisk ikke innom Krags engang. DET er unormalt, men helt greit. Jeg og søs sjekka ut det nye utestedet. Rumors. Jeg vet ikke helt jeg, men.. Det var.. Tja... Det var fint der, å jeg digga Dj-bordet! Må nok bli vandt til at det er nytt utested. Men, de burde ikke hatt 100,- i cover. DYRT! Hurra for Argus, som har gratis inngang!


Takk for en fin kveld Kjersti, Maria, Kine, Camilla og Groooo <3


Veit du hva??? Jeg må jo si en ting da, jeg ELSKER Starbucks. Og i går var jeg på Kiwi, og tror du ikke atte jeg fant Starbucks Latte <3 ELSK! Jeg hadde veldig høye forhåpninger. Blir det opptur eller nedtur liksom??? Spent!!! Å det var DEN oppturen. Fyttirakkern så godt det var! Guri malla.. Håpet er jo at det åpner Starbucks i Kongsberg, hvertfall i Norge, men enn så lange kan jeg kose meg med Seattle Latte!

Jente som er fornøyd!



Jaa, så var det utfordringen. Glemte den visst i går jeg. Ooops, I did it again.

Day 17 - Someone you would want to switch lives with for one day and why

Dag 17 - En person du ville byttet liv med en dag, og hvofor.
Jeg ville prøvd meg en dag i Brook Hogan's sko. Det ligger egentlig ingen gode grunner for det. Men, fantasien min er litt fraværende, og det går "Brook know's best" på MTV. Men, jeg mener.. Se på dama da. Hu er jo flott. Ung og vakker! Og hun gjør morsomme ting hele tiden. Men best av alt, hun er dattern til HULK HOGAN. Mann med masse muskler. og jeg liker muskler! Så jada..



Day 18 - Plans/dreams/goals you have
Dag 18 - Planer/drømmer/mål du har.
 
Jaaa.. Var det da! Jeg har begynt på den nye boken min "drømmer og selvutvikling". Jeg har veldig veldig lyst til å få lest den ut, og kommet i gang med drømmetyding. Jeg leser jo også "predikanten" så jeg kan ha som mål å hvertfall lese ut en av de i løpet av kort tid.
Drømmer har jeg masse av! Hver natt. Det er på godt og vondt. Så før jeg forteller om mine drømmer, vil jeg tyde de. Finne ut hva underbevisstheten min prøver å fortelle meg.
Planer.. Jaaah.. Få meg utdanning, mann, barn, hund, hus, stasjonsvogn osv.. Jooda.. Har planene klare!
 
 
Nå har jeg skrevet alt for masse her. Ingen som gidder å lese så mye. Men jeg blogger ikke bare for dere, JÆI JØR DE FÅR MÆJ SJÆL! Tihi! Rolig søndag på meg. Ligge på soafen, se på tv, spise godteri, drikke cola, spise no RÆÆL! Jatta. Skal på nattevakt i natt, så må prøve å sove litt før den tid også!
 
Grip Dagen!
 
<3 Maja Nicole

2 kommentarer:

  1. Kos deg på sofaen og lykke til med nattevakten ;)

    SvarSlett
  2. Jeg som skulle støvsuge å sånn.. Blækkeno ;)

    SvarSlett

Hyggelig med en kommentar <3