mandag 21. februar 2011

30 Dagers Utfordring. 12/30

Day 12 - How you found out about Tumbler and why you made one
Dag 12 - Hvordan jeg fant ut om blogger og hvorfor jeg ville lage en. (Litt modifisert)

Gooo mooorgen, holdte jeg på å si. Det er jo strengt talt ikke morgen nå, men har jobbet to vpkne nattevakter så er litt i ørska. Litt døgnvil. Jeg våknet nemlig nettopp, etter hele TO TIMER søvn. Jaja, sove kan jeg gjøre når jeg blir gammel. Over til utfordringen..

Jeg "lærte" om blogging av søster'n min. Hun har en kjempe fin blogg. Jeg syns det så gøy ut og ville prøve selv. Enkelt og greit. Og jeg syns det er veldig gøy å blogg! Hooked on a feeling, på en måte.

Nå er det på tide å komme igang her i heimen. Skal svinge meg rundt med vaskefilla. Herlig herlig! Musikk på full guffe og en god innstilling så kommer man langt!
Ha en artig mandaaag!

<3 Maja Nicole

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig med en kommentar <3