mandag 3. januar 2011

Film Dilla!

Jada sååå.. Har fått litt filmdilla kan du si, blitt mer åpen for nye sjangere som f.eks. action som jeg ikke har vært spesielt glad i før. Men det er gøy med litt action.

I går så jeg to kjempe spennende filmer. Den ene har jeg naturligvis sett sikkert 10 ganger. JA - nemlig Harry Potter Og Føniksordenen. En film full av spenning, intriger, latter og tårer. Kan ikke bli bedre! Og for de som ikke vet det, er jeg en STOR Harry Potter fan. Så i sommer var jeg å besøkte Galtvort. Det var en lykkens dag.



Det holdt jo ikke med en film, så jeg bestemte meg for å se en film med et litt sant utgangspunkt. Har du hørt om Maya-Indianere? De spådde nemlig for flere tusen år siden at 21 Desember 2012 skulle verden gå under. Hva gjør man da for å redde seg selv og familien sin - ikke minst, redde mennskearten fra å dø ut. Er vi klare for "å starte på nytt"? Dette er en lang film, men spenningene er der hele tiden.



Begge filmene er verdt å se!

<3 Maja Nicole

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig med en kommentar <3