tirsdag 4. januar 2011

2011!!!!

FY SØREN!
Jeg er såå klar for 2011, vet ikkke hvor mange ganger jeg har sagt det! Men dette skal bli et knallbra år! Og som en "vis mann" i en rullestol sa engang - "Dagen ER ikke bra, du må GJØRE den bra!" Og med den innstillingen ser jeg fremover og gleeeder meg! Det er faktisk bare 4 JANUAR og allerede begynner spennende ting å skje!

Horoskop og astrologi er såå spennende...
Kineserene har noe de kaller 60 - årssyklus. Hvert år er tildelt hvert sitt dyr, totalt er det 12 dyr. 2010 var et Tiger år. Og som vi vet er en tiger luskende, også anngriper den. Det stemmer veldig godt for min del, når jeg tenker tilbake til 2010.
2011 derimot... JA JØSS! Det blir bra. 2011 er ikke bare Harens år, men også MITT ÅR! Det stemmer det jeg har sagt hele tiden, 2011 blir KONGE! Enda bedre er det jo at jeg er født i harens år. Harens år bringer for meg masse spenning, nye muligheter og en enorm lykke. Men man kan ikke stole blindt på horoskop, så jeg hjelper litt til. Jeg søker spenningen, oppsøker muligheter og leter etter lykken. HERLIG!!!!





Year Of The Rabbit
1915, 1927, 1939, 1951, 1963, 1975, 1987, 1999


People born in the Year of the Rabbit are articulate, talented, and ambitious. They are virtuous, reserved, and have excellent taste. Rabbit people are admired, trusted, and are often financially lucky. They are fond of gossip but are tactful and generally kind. Rabbit people seldom lose their temper. They are clever at business and being conscientious, never back out of a contract. They would make good gamblers for they have the uncanny gift of choosing the right thing. However, they seldom gamble, as they are conservative and wise. They are most compatible with those born in the years of the Sheep, Pig, and Dog.


<3 Maja Nicole

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig med en kommentar <3