tirsdag 14. desember 2010

Visste du at jeg er en Buzzador?

Mørket har senket seg og jeg sitter hjemme å jobber. Det har seg nemlig sånn at jeg er noe som kalles Buzzador. Som Buzzador får jeg tilbud om å delta i kampanjer. Om jeg vill delta og blir valgt ut til kampanjen skal jag: 1. Selv prøve varen eller tjenesten kampanjen gjelder. 2. Spre budskapet om produktet/tjenesten ved å fortelle mine venner om produktet/tjenesten, og diskutere det med de, dvs. buzze. 3. Rapportere via Blixtrapporter etter alle dine Buzzinger. 4. Levere inn sluttrapport online. Dette er uhyre gøy og utrolig spennende.



Kampanjen jeg er med i nå er for LoveFilm.no. Jeg får tilsendt 4 filmer. Vet foreløpig ikke hvem filmer jeg får. MEN JEG TRENGER HJELP. Jeg trenger noen som vil være med å se filmer. Jeg komer til å annonsere hvem film, og når jeg setter den i dvdspilleren. Det eneste jeg trenger hjelp til er å se filmen. Har du lyst, så gi meg ett lite pip. Jeg trekker også ut TO STYKKER som får prøve LoveFilm.no GRATIS i en mnd (dvs 4 filmer) Vil DU være emd å se film, så legg igjen en beskjed på "kommentar" under her!


MajaNicole <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig med en kommentar <3