mandag 27. desember 2010

Kasper 4 år!

I dag har gogutten til tante blitt 4 år! HURRA FOR KASPER!
Det var bursdag for han idag, sjørøver bursdag. Det var kjempe gøy, vi kledde oss ut som pirater hele gjengen. Og fikk servert en kjempekul piratkaka som Gro hadde laget.
Også har vi tante i ett nøtteskall da, glemte å ta med kamera, så ble dårlig med bilder, men vet det var noen som knipset!

Hverdagen har startet for meg, var på jobb idag. Det var veldig greit å være tilbake på jobb syns jeg. Deilig med litt rutiner. Også har jeg verdens mest behagelige og beste jobb, så jeg er bare fornøyd jeg.
Fikk vært litt fornuftig idag også, har vasket bilen min. Flinke Maja! Hehe.

Lover forøverig at jeg skal bli flinkere til å legge inn innlegg her! Så følg med!

Maja Nicole <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig med en kommentar <3