mandag 28. januar 2013

Tilbake på kjente trakter!

Hei, og takk for sist!
Det er måneder siden sist, ikke uten grunn! Men... Nok om det faktisk!

Idag er den første dagen i resten av mitt liv! Idag er et vendepunkt for meg! Og jeg er KLAR for å få tilbake livet mitt!

Det skulle markeres med trening! Endelig er jeg i form til å trene igjen! Og det var helt fantastisk! Når jeg kom hjem, ville jeg faktisk snu og dra tilbake å trene mer! Og det er jo BRA!




Etter trening fikk jeg gulroten min, nemlig å ta sol! Men der var det noe rart! Det var sikkert 35 grader inne! Det ble rett og slett for varmt til å nyte det å ta sol! Merkelig! Skal vel ikke være sånn!?

Etter en dusj kosa vi oss med kesam og bær! Nåmminåmm!




Nå skal jeg legge meg!

Natta!

<3 Maja Nicole

- Posted using BlogPress from my iPhone