lørdag 10. mars 2012

Shopping og champagne!

Heiii bloggeeen! ;)

I går etter jobb var jeg på shopping med Lene! Var kjempe koselig! Ser allerede frem til neste gang! :D I går gikk turen til Gulskogen senteret i Drammen! Noe jeg ikke på noen måte angrer på! De har nemlig fått mitt favorittmerke i en butikk der, nemlig Mango! Så måtte ned å se! Prøvde masse fine klær, men kroppen min funka ikke i de klærne :P
Var også masse salg! Herlig! På XXL var det sykt med tilbud! Jeg endte opp med superundetyøy SOM IKKE KLØR og TO PAR SKO! Herlig!







Ble også litt sminke og en tights! Litt lei dissa mørke olabuksene mine så ble en lys tights! Går mot sommer nå! <3 Kjøpte også klistremerker/veggdekor, men ikke helt enig med meg selv hvor jeg skal ha det! Vurderingsak! ;)

Idag er det sol og blå himmel, så burde tatt en tur ut! Men redd for å blåse avgårde! Haha! Blåser Max ute!

Livet er herlig! :))

Ha en fin dag!

<3 Maja Nicole

- Posted using BlogPress from my iPhone