onsdag 14. mars 2012

Helt herlig!

Det er så vanvittig deilig vær for tiden! 15 grader langt uttpå dagen! Det gjør ikke bare noe med mitt humør, det er jo en fryd å være på jobb når alle smiler og er fornøyde! Helt herlig!

Selv har jeg det vanvittig bra for tiden! Koser meg på jobb og nyter trening!
Tror Tara er fornøyd med været for tiden også!






Her sitter vi da, as we speak liksom!

Sjekket horoskopet idag! Fornøyd med det idag, skal virkelig ta det til etterretning! Kanskje jeg skal våge! Tørre å prøve? ;) Er det noen meninger der ute?




Etter litt verandasliting blir dette bare en kose-seg-hjemme-dag! Og i morgen skal jeg til frisøren! Gleder meg! MEN! Lysere, helt lys eller som jeg er på håret tro?

Ha en nydelig dag folkens!

<3 Maja Nicole

- Posted using BlogPress from my iPhone