søndag 4. mars 2012

Helgen og den nye mobilplagen!

Da var søndagen kommet! Våknet tidlig, som alltid! Klarer ikke sitte stille fryktelig lenge, så ble klesvasking denne søndagsmorgen! Men må jo gjøres det også! :) Måtte bare ha en ørliten kaffe/blogge pause!

Jeg har hatt en helt super helg! Fredag var det så digg med sol og øl på verandaen! Fikk besøk på kvelden, så da lagde vi biff! Fint folk spiser sent, og vi er fryktelig fine for å si det sånn! ;) Uansett hvor sent det ble, var det veldig godt med biff altså! :)

Lørdag var det så ufattelig herlig vær! Så gikk tur til Funkelia der det var SnowStock! Tara var overlykkelig da hun fikk hundevaffel! Hehe! På ettermiddagen/kvelden var jeg på dansegalla med jobben! Det var utrolig koselig! Når jeg kom hjem sovnet jeg på sofaen med en gang! Litt sliten da :P Tar på å svinge seg på dansegulvet!

Ellers har jeg oppdaget en ny mobil-plage! Jeg trenger flere konkurrenter! ;)




Blir ikke gåtur idag! :/ Tara har fått sår under poten! Stakar! Blir bra når snøen og isen forsvinner og vi kan gå i skogen! :)

Skal jobbe noen timer etterpå! I kveld blir det hvertfall sofatjeneste med film og godis! :D

God søndag! :)

<3 Maja Nicole

- Posted using BlogPress from my iPhone