fredag 13. januar 2012

Velfortjent!

Dette har vært en travel uke! Jobb, jobb og jobb! Trening, trening og trening! Og matte! Innimellom har jeg også rukket et par høydepunkt! Meldt meg opp til eksamen og blitt registrert i blodbanken som blodgilver! :) Uka har gått så fort at jeg kan ikke tro det er fredag nå! Men deilig er det! I helgen er det jobb-fri og treningsfri! Sett bort i fra en tur med Tara i morgen! Søndag er det Harrytur! Må kjøpe litt mat og litt diverse treningsklær/utstyr! Og seff må jeg HA ET PAR BØTTER MED PROTEINPULVER! O-YEAH! Haha!

Kvelden skal nytes med god mat og masse sjokkis <3 Og boks mi! Tidlig i seng også vet jeg! Så er jeg frisk og rask i morgen :)


Dette var min helt nydelige middag! Enkelt, sunt og sykt godt! Namme!

Ha en fin fredagskveld!

<3 Maja Nicole

- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig med en kommentar <3