mandag 9. januar 2012

Uken med det rare i!

Halla!

Har du hatt en fin start på uke nr 2 i 2012?  hÅPER DET.

Jeg har vært på jobb en liten stund. Nå er jeg hjemme igjen å skal sette meg til med MATTE! Woohoo.. Kjempe artig da!! Nei. Men men. Er godt for noe. Også har jeg jo så masse annet gøy denne uken så får bare overleve en dag med litt kjip matte.
Denne uken er virkelig uken med det rare i. Eller, er vel ikke rart, bare ikke sånnt jeg pleier å gjøre. Håper du er nysgjerrig! For da kan du nemlig følge med på bloggen, allerede i morgen skjer det noe utenom det vanlige! Grugleder meg!

Men, det er mandag, og da er det horoskop tid!

Horoskop for Skytten Uke 2:


Så lenge du klarer å holde utgiftene nede når det gjelder fornøyelser, kan dette bli en tilfredsstillende uke. Men du må nok være forsiktig og ikke kjøpe opp folk som du driver forretninger med. Det å betale for dyre middager vil ikke kunne bringe deg det du ønsker i forretninger. Innflytelsesrike personer vil foretrekke at du oppfører deg litt mer etisk og ikke blir for innpåsliten.

Javel... Liker at det blir en tilfredstillende uke da! Og TRUST ME, skal på ingen måte kjøpe opp folk! Haha.

Da var det tid for matte i noen timer før det er ut med Tara før middag! Også må jeg innom røysa med søppel. Også skal jeg begynne på den nye 3 ukers treningsturnusen min! (skal blogge mer om den etterhvert)



Ha en flott dag videre!

<3 Maja Nicole

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig med en kommentar <3