fredag 9. september 2011

Shopping som medisin!?

Hejjaa!
Håper DU har det fint og er klar for helg. Det er jeg. Selv om det er jobbehelg for min del. Min kjære har reist på rypejakt med gutta, så da er jeg gressenke i helgen. Men det er helt i orden! Masse å gjøre i heimen gitt! Og jeg koser meg i mitt eget selskap i kveld. Etter en dag med full fart (og dårlig form) var det godt å roe ned med en varm dusj, med spa behandling av fjeset. Himmelsk! Så nå sitter jeg da å nyter et glass rødvin og spiser ost og kjeks <3 Yam OO!!

Men jeg har jo gjort så masse idag, føler jeg selv da. Jeg har jo vært på jobb fra uvirkelig tidlig idag, og da var det foresten bare 3,4 grader ute! USJ! Etter jobb skulle jeg til byen å kjøpe en bok, that's it! MEN DET GLEMTE JEG faktisk. Jeg var tilfedigvis innom Intersport, Og der var det MASSE SALG! Hoho.. Fikk brukt opp litt penger der da, kan man si!



UMBRO utenpåklær, kan brukes hele året!! Vindtett, vannavstøtende og varmt, det er foret. Over 40% rabatt!


Kari Traa Disco Jog Pant som den het. Kjempe deilig joggebukse! Nesten 60% rabatt,


Peak Preformance fleecegenser. En tynn fleece som varmer godt, selv om den ikke er så tykk. 67% rabatt.

Peak Performance genser. Kjempe deilig stoff, LYCRA! Også er den jo dritkul! 60% rabatt!
Bergans singlett. En ganske vanlig singlett, med en morsom lapp. "Snu i tide!" 25 % rabatt.
Jeg fant også en fin pynteting som jeg bare MÅTTE ha i "skapet mitt"! (Hmm.. Det der høres like rart ut hver gang!)

Fikk foresten blomst av mamma'n min i går <3 Koselig!
Jada, såååee... Fått shoppa litt. Men er dritfornøyd. Ordentlige klær til tullete lave priser! Tihi. Formen har vært litt bedre i kveld også! Shopping og BILVASK (faktisk) er visst min medisin idag.  Får bare ikke håpe bivirkningene av de "medisinene" blir så ille! Tihi.

Nå er det snart natta og mørkt! Opp i morgen tidlig og på jobb!

Ha en fin kveld og god helg!

<3 Maja Nicole

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig med en kommentar <3