lørdag 25. juni 2011

Woop woop!

Haha, så ufattelig gøy! Jeg vet ikke hvor jeg har "woop woop" fra, men begynner å skjønne at det fenger andre også! Har jo blitt en del av språket her i Kongsberg! Å jeg liiiiikere! Er jeg en trendsetter, eller hvaa?? Haha.

Nå er det lørdag og jeg er hvertfall klar for å woope idag! Jeg har allerede prøvesmakt et par geloshots, å de smaker herlig!

Livet er herlig, å jeg håper det fortsetter sånn som det er akkurat nå!

Må jo bare beklage da, til mine trofaste lesere. Vært litt knapt med tid til å blogge den siste tiden. Er så busy vet dere! Har såvidt tid til å sove faktisk! Sånn ere, men jeg liiiikere jeg! Kjedelig å kjede seg, så det har jeg hvertfall ikke tid til. I løpet av uken ere jobb, jobb, jobb, trening, henge med venner og drikke. That's it! Livet er herlig dere. Nyt sommeren til det fulle, selv om været svikter oss!

Sjekk a, jeg googla "woop woop", å se hva som kom opp:

An expression designed to express approval, happiness, joy, and/or excitement usually accompanied by a knocking together of the fists with a buddy.



Ha en herlig kveld folkens *SMIIIIL*

<3 Maja Nicole

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig med en kommentar <3