mandag 30. mai 2011

Veskedilla!

Dag 2
- Hva har du i vesken?

Jeg skal ærlig innrømme at jeg har en voldsom veskedilla. Jeg ELSKER vesker. Hva har jeg i vesken idag tro?

- Energimix (nøttemix)
- 1 halvfull Bris med Mango
- Atrix Intensive Håndkrem
- Stimorol Senses (tyggis)
- Mine herlige Chanel Briller <3
- Tape (?)
- Extra White (tyggis)
- Isadora PUMP`n PLUMP (lipgloss)
- Post-it lapper (?)
- Maj lovvli Mango Lommebok <3
- Boka miii
- Bil-lader til mobilen (hvorfor er den i veska?)
- Lip Fusion InFATuation <3


Stilig veske fra MANGO <3

Jøss, det var jo ikke så mye. Pleier å veska full av rot egentlig! Har vel vært en del veske-byttinger den siste tiden, (må matche vettu) så da har jeg vel rydda litt av og til!

Idag har det vært en aktiv dag for meg. Opp tidlig for å rydde og sette på oppvaskmaskinen og spise. Så på trening. Der skulle jeg egentlig trene 30 minutter styrke, men det ble 30 min kondis og 40 min styrke. Jaja. Så rett hjem å dusje, så til byen å spise lunsj med Lisemor. Også en del ærende, ogsåå på jobb og jobbe til 21.30. Så nå er jeg hjemme og Paradise Hotel (FINALEUKA) er fortært, bloggen er skrevet, kveldsmaten spist opp og jeg er klar for å legge meg. Ny dag i morgen, med like mye kjør! LOVE IT! <3

God natt folkens!

<3 Maja Nicole

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig med en kommentar <3