mandag 23. mai 2011

Be yourself, everybody else is taken!

For en herlig mandag da. Jeg har hatt fri idag. Og det vakke så værst. Jeg og Lise tok en tur til Gulskogensenteret og fikk svidd av litt penger. Hvertfall jeg da! Er godt det. Vi var der en stund faktisk. Møtte på Merete, så vi spiste lunsj med henne. Og jeg spiste noe fantastisk godt. Vi var på La Baguett og der spiste jeg grov baguett med røkt kylling/kalkun filet og brie, med SENNEP. Fantastisk godt! Jeg kjøpte Shimmerpudder på The Body Shop. Og på Kremmerhuset, en herlig butikk, kjøpte jeg en tavle hvor det sto " Be Yourself, Everybody Else Is Taken" også kjøpte jeg to skilt med sånne herlig "kommentarer" på. Elsker de kule tingene de har i sånne butikker med masse spennende i. Kjøpte også salatbestikk fra Bodum. Også kom vi på BikBok da. Der hadde de en skinnjakke jeg falt skikkelig for. Den var så kul at jeg ikke klarte å velge om jeg skulle ta den i beige eller svart. SÅÅÅ det ble faktisk begge to!

 Vel hjemme fra shopping MÅTTE jeg bare reise på treningstudio og melde meg inn. Så nå er jeg MEMBER OF KMT, og stolt av det.
Så måtte jeg forte meg hjem å lage middag før mamma kom. Idag ble det servert Chickenfingers with Honeymustard Saus og Salat. YAMMO. Kunne spist det nesten hver dag tror jeg.
Etter middag kom storebror på besøk med datteren sin. Haha. Vi kosa oss masse med å tegne og spise is. <3 Good times <3

Nå er det Paradise Hotel med fotmassasje av mamma. Hihi. Heldig jeg er da!

Ha en fin kveld.

<3 Maja Nicole

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig med en kommentar <3